Frågor & svar

Nedan får du svar på de vanligaste frågorna om presentkortet i Stockholm city samt hur du kontaktar kundtjänst.

Hur ansluter jag min verksamhet?

Du ansluter din verksamhet hos Cityplay genom att fylla i anslutningsformuläret.

Hur köper jag ett presentkort?

Företag kan förbeställa presentkort redan idag. Förbeställ här.
I oktober kommer även privatpersoner kunna köpa dem.

Jag har fått ett presentkort, hur gör jag nu?

Presentkortet lanseras och blir aktivt först i oktober. Ladda ner appen Cityplay till din mobil och aktivera värdekoden för det presentkort du har fått.

App Store – Cityplay
Google Play – Cityplay

Vilka betalningsalternativ finns det?

Som företag och privatperson kan du betala med kort, swish eller faktura.

Var kan jag använda mitt presentkort?

Just nu arbetar vi för fullt för att ansluta verksamheter i Stockholm city. En lista på alla verksamheter kommer i oktober på cityplay.se och i appen Cityplay.

Hur länge är kortet giltigt?

Giltighetstiden för presentkortet är 1 år från inköpsdatum.

Kan presentkortet bytas in mot kontanter?

Nej, det går inte att byta in presentkortet mot kontanter.

Supporten hjälper dig!

Cityplays kundtjänst svarar på dina frågor vardagar kl. 9.00-17.00.
Maila till support@cityplay.se